طراحي و ساخت تابلوهاي کنترلر

طراحی ، ساخت ، نصب و راه اندازی انواع تابلو کنترلر

شرکت کيا گسترش صنعت با استفاده از تکنولوژي نوين قادر است بر اساس نياز استفاده کننده و مشخصات مکانيکي دستگاه تابلوهاي کنترلر مناسب  طراحي، توليد و نصب و راه اندازي نمايد. در ساخت اين  کنترلرها از مرغوبترين لوازم اتوماسيون صنعتي با گارانتي معتبر استفاده شده و عملکرد آن تضمين ميگردد.همچنين در طراحي، مونتاژ و ساخت تابلوها و پانلهاي کنترل آن و نيز وايرينگ دستگاه از بهترين لوازم استفاده شده و اتصال تابلوها به دستگاه توسط سوکت و به سرعت و آساني ميسر است.

این خدمات مناسب مخاطبین زیر است:

1- سازندگان ماشین آلات صنعتی 

  • تلاشهای سازنده دستگاه با یک تابلوی کنترل با کیفیت به ثمر مینشیند.

2- دارندگان ماشین آلاتی که دستگاه آنها کارآیی مناسبی ندارد و یا به روز نیست 

  • با صرف هزینه کمتر ماشین آلات خود را به روز نموده و امکانات کاربردی بسیاری را به آن بیافزایید

ما در طراحی و ساخت تابلوهای کنترل بسته به نیاز شما از جدیدترین روشها و لوازم اتوماسیونی نظیر PLC-HMI-Inverter-Servo و کامپیوترهای صنعتی استفاده میکنیم.

تابلوهای کنترل ماشین شامل قدرت و فرمان و کنترلر مرکزی و تابلوهای مارشالینگ را با امکانات کنترل و مانیتورینگ تحت شبکه به زبان فارسی و یا چند زبانه و تماما با لوازم مرغوب موجود در بازار میسازیم که هیچ گونه وابستگی سخت افزاری و نرم افزاری به خارج از کشور را نداشته باشد.

گروه مهندسی کیاگسترش صنعت تمام مراحل طراحی و ساخت تابلوها را بر اساس معیارهای استاندارد جهانی و با مستندات فنی کامل و حرفه ای به انجام میرساند.

کليه تابلوهاي توليد شده با مستندات فني کامل شامل نقشه قدرت ، نقشه فرمان ، ليست قطعات، برنامه کنترلر هاي آن  و دفترچه راهنما و برگه ضمانت معتبر  ارائه ميگردد  و نيز خدمات سرويس  و تعمير  و تامين قطعات يدکي آن در اسرع وقت  و با کيفيت مطلوب در اختيار استفاده کننده قرار خواهد گرفت.